Easy LED - Αγοράστε φθηνά, γρήγορα και εύκολα!

Εγγύηση

Πάντα δίπλα σας EasyLed - EasyService

H πολιτική ελάχιστου κόστους για όλους τους πελάτες μας συνεχίζεται. Για οποιοδήποτε προϊόν καθώς και για οποιοδήποτε περιφερειακό, αξεσουάρ, ανταλλακτικό, κινητό τηλέφωνο,... ενδιαφέρεστε το οποίο δεν το βρίσκετε στην ιστοσελίδα μας, παρακαλώ καλέστε μας στο 218 218 9992  ή στείλτε μας email στο sales@easyled.gr ή στείλτε μας Fax στο 211 8000545 ή επικοινωνήστε μέσω του συστήματος Online επικοινωνίας που εμφανίζεται κάτω δεξιά στην ιστοσελίδα μας και θα προσπαθήσουμε να σας το προσφέρουμε με την χαμηλότερη με διαφορά τιμή της αγοράς. ¨Ολες οι τιμές μειώνονται - βελτιώνονται ανάλογα με την ποσότητα. Σας προσφέρουμε πάντα εγγύηση χαμηλής τιμής.

 

Εγγύηση

Ολα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από εμάς μέσω των αντιστοίχων αντιπροσωπειών για την Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά έχουν υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα - διανομέα - αντιπρόσωπο. Σε όλα τα προϊόντα στο κάτω μέρος αναγράφονται στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία. Οι πελάτες μπορούνε να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών. Επίσης σε προβλήματα που έχουν οι πελάτες μας με τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω email στα info@easyled.gr και sales@easyled.gr ή στείλτε μας Fax στο 211 8000545 για να γινόμαστε αρωγοί στην επικοινωνία τους με τις επίσημες αντιπροσωπείες.


Για γρηγορότερη εξυπηρέτηση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των αντιπροσωπειών για τον τρόπο αποστολής της συσκευής του - προϊόντος. Μπορεί βέβαια και να το αποστείλει και σε εμάς αλλά θα υπάρξει παραπάνω χρονικό διάστημα μέχρι να παραλάβει τη συσκευή του λόγω των πολλαπλών μεταφορών, παραλαβών και αποστολών που απαιτούνται για να παραλάβει τη συσκευή η αντιπροσωπεία από εμάς και να μας την επιστρέψει πίσω. Τα υπόλοιπα προϊόντα που προσφέρονται - πωλούνται από το EasyLed.com και είναι δικής μας εισαγωγής έχουν εγγύηση και υποστήριξη από εμάς και οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα, φάξ ή email για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

  1. Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
  2. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κεντρικό είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
  3. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  4. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
  5. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  6. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  7. Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω μηχανή).

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που δεν ικανοποιούν τον πελάτη επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο τυχόν ελαττωματικό προϊόν στείλτε email στο info@easyled.gr και sales@easyled.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 218 218 9992. Θα μιλήσετε με έναν από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας, που θα σας βοηθήσει να επιλύσετε το πρόβλημα που παρουσιάζεται. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφώνου θα πρέπει να αναλάβετε την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα μας στο Μαρούσι. Ο τεχνικός έλεγχος σε αυτή την περίπτωση γίνεται χωρίς χρέωση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος από την αντιπροσωπεία εισαγωγής του προϊόντος. Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή ή το προϊόν - συσκευή δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα (παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την αντιπροσωπεία όσο και από και προς το EasyLed) επιβαρύνουν τον πελάτη.


Χρήσιμα LINKS

1. RMA - Τεχνική Υποστήριξη: Πατήστε για να κατεβάσετε την φόρμα επιστροφών RMA.

2. Για προϊόντα εντός και εκτός εγγύησης ενημερωθείτε από την πολιτική επιστροφών και όρους εγγύησης.

3. Επιστροφές Προϊόντων: Δήλωση Υπαναχώρησης

4. Στο EasyLed οι συναλλαγές σας είναι προστατευμένες - Ασφάλεια Συναλλαγών

5. Σωστή και Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου
Διαβάστε πατώντας εδώ για όσα θέλετε να μάθετε σχετικά με την σωστή χρήση του Internet από όλους μας


6. Αν σε κάποιο προϊόν νομίζετε ότι η τιμή μας δεν είναι η χαμηλότερη στην αγορά στείλτε μας email στο info@easyled.gr ή φάξ/Fax στο 2118000545 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Online συστήματος επικοινωνίας που εμφανίζεται κάτω δεξιά στην ιστοσελίδα μας για να το συζητήσουμε.

7. Aν οι παιχνιδομηχανές, gadgets, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές,tablets είναι η αγάπη - μεράκι σας, το EasyService αναζητά τεχνικούς-ηλεκτρονικούς Παιχνιδομηχανών, κινητών τηλεφώνων και φορητών συσκευών (κινητών τηλεφώνων - φορητών υπολογιστών). Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2103004040, με email στο info@easyservice.gr και με Φάξ στο 2118000545.

17ο Χιλιόμετρο Λ. Σπατών, 19004, Σπάτα

EasyLed Points

218 218 9992

Δεν θες να χάνεις ευκαιρία; 
ΦΕΥΓΕΙΣ; Στάσου...Που ΠΑΣ;
ΚΕΡΔΙΣΕ ΔΩΡΑ
Απο Την Παραγγελία Σου
Τουλάχιστον Δώσε Μας Το email Σου Για Να Μη Χαθούμε, Να Μαθαίνεις Πρώτος Μεγάλες Προσφορές, Εκπτώσεις Και Για Να Κερδίζεις!
ΘΕΛΩ ΔΩΡΑ!
Κουπόνι: df56s5d8